Another day

Onsdag:
Dagen började med att jag precis hann med bussen från stan till skolan. Jävla skit bussar!
Sen fick vi ett arbete i skolan, i GRAF. Vi ska göra plakat till Valet-06, så jag, Karro och Sabina gick ner till stan och fotatde lite grejer. mysig liten promenad genom stan. Sen träffade vi Emma och åkte till skolan.
När vi kom tillbaka fick jag världens idé, så mitt arbete kommer bli SUPER! :)
 
Dagen har varit varm, och med en massa sol. Ännu är inte sommaren över.
Åkte och badade med Karro och Jessica. Eller dom kollade när jag badade med min and-kompis.
Det var nämligen en väldigt närgången liten and. hon simmade runt mig, och kollade. Inte rädd alls.

Idag har jag också fixat mina svarta-jeans. rätt storlek tillslut!
Först frågade jag på Gina i Knalleland, där sa dom att jeansen var av ett relativt mjukt tyg, så det skulle töja ca 1/2-storlek, men sen frågade jag i på Gina i stan, de sa att byxorna var av ett rätt så hårt tyg, så dom skulle töja sig 1-2 storlekar. MEN HALLÅ? vem ska jag tror på? Tjejen i på Gina i stan var kaxig, så jag sket i henne och gick tillbaka idag. Där träffade jag en av de "normala", och hon hjälpte mig att hitta rätt storlek! :)
Sen åkte jag, mamma och pappa och kollade på ett hus i Hillared. tack gode gud för att det var äckligt fult!
Ville inte flytta länge bort, inte förens jag har körkort, och det är ca 2månader kvar.. typ!

Sen köpte vi thaimat, mamma ville synda.. jag med!
Och nu sitter jag här.. det regnar, mysigt!

BYE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback