helg

helgen var toppen :)
Jobbbade på lördagen. drog till fredrik och förfestade med ett glatt gäng, sen drog vi in till stan och satt på Tonic ett bra tag. Sen gick jag och min ny funne vän "chalmers" till swing, men orkade aldrig ställa mig i kön, så smet in över staketet, blev påkommen av en snäll vakt som bad mig gå in andra vägen istället.
men sket i det och gick tillbaka till Tonic, satt där och pratade med en massa folk och flängde runt vid baren.

men det var ett mongo till bartender där. jag gick in på toa med en killkompis, det var en sån jävla kö så han fick följa med in, men stå i enda hörnet av toaletten. Men när jag sitter där och pissa, så öppnar bartender-mongot dörren, vred om låset med en kniv eller nåt, och bad min kompis att gå ut mednas JAG SATT PÅ TOALETTEN, så hela kön kunde se, väldigt roligt. NEJ! inte för jag brydde mig så mycket just då, men efteråt! idiot!

jobbade på söndagen igen, trodde jag skulle vara kalas-bakis, men det var jag inte.
vaknade första gången på morgonen, då var jag fortfarande full, somnade om och vaknade pigg som en lärka :)

Måndag idag, möte Karro i stan, sen gick vi till skolan för att få veta att vi inte hade några lektioner...nödvändligt. sen spenderade vi eftermiddagen i knalleland och storfyndade jackor :)
sen åkte vi och snickrade ihop en hylla hos hennes mormor och morfar. super kul :) lekte runt där ett tag, sen åkte vi till K's lägenhet och satte upp hyllan hennes morfar gjorde. och nu sitter jag här

nu ska jag se på prison break.
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback