tittut

Tisdag.
Gjort: Skolan, stan med Karro och Sabina, sen skolan igen. fixade min affisch. sen stan igen med Malvina.
hem med bussen. sen gick jag ut och gick, karro ringde och underhöll mig. övningskörde i stan, det gick finemang!
Köpt: Fika i skolan, tröja, scarfs
Sagt: En massa dumt till min yttepytte-lilla lillasyster, men hon var värd det just då. är fortf. lite arg!
Sett: Kommer inte ihåg nåt spec. men såg på Desperate housewifes nyss. eller jo, en kille med en tumör i magen, eller nåt liknande! Malvina hade sett honom idag med. hanverkarde knäpp! Världens bulla på magen!

nu ska jag gå härifrån. hej då

PS. den nya rektorn på vår skola är dum, och vi fick våra skåpsnycklar idag, efter bara EN vecka!

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback