FAAAAAAAAAAAAAN!

låt mig sova!
klockan är nu lite över 11. jag borde sova nu.
men nej, jag sitter här. sur som fan!
jag brukar gå upp rätt tidigt i vanliga fall, men idag sa jag till resten av familjen är de inte skulle väcka mig.
måste tillägga tat mitt rum är vägg i vägg med badrummet, och min sägen är precis vägg i vägg med badkaret!
så vaknar jag för en stund sen, AV ATT MIN LILLA SYSTER SKA BADA! >:O
det låter som fan igenom väggen!
snälla, skjut mig!

såg Saw3 igår. inte alls så bra som jaga trodde den skulle vara, men lika sjuk som vanligt.

Party ikväll, fira den Calander, som äntligen fyllt 18 :)
cirkeln är sluten!



- - - 17:23 - - -
tro fan att vi inte hade varm-vatten när jag skulle duscha heller.
så jag blev förbannad. och nu har ja ont i ögonen pga av sminkskiten som jag inte fick bort innan, för jag vägrar duscha i kallvatten!
det här dagen kan ju inte bli mycket bättre.




måste köpa lite julklappar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback