Jullov

...äntligen lov.

bio igår med hansen, suss, larsson och jonas.
såg den nya james bond-filmen. och han var riktigt ögongodis, eller kanske inte utseendet men han var fruktansvärt charmig!  ;D

sen drog vi till Tonic och drack lite alkohol, men det var lagom kul.



--- 16:10 ---

kom nyss hem från stan.
gått runt med Karro :)
käkade på Mcdonalds. eller vi tog med maten och satt utanför, vi var inte ensama om att vara hungriga.
köpte sista julklappen. så nu är jag nöjd. det var tillochmed rea utan att jag visste om det! :)

igår köpte jag satin-band, i samma färg som toppen jag ska ha på juldagen :)
så ska knyta dom runt benen, som ballerina-snören
köpte ett svart brett band med som jag har nu över min nya, fina kofta.

















försvinn och låt mig leva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback