small facts

Ännu en jul överstökad.
det var inte den bästa julen, men en jul kan aldrig vara dålig! :)
inte med min släkt iallfall. Mitt kusin barn på 2 år avslöjade tomten! katastrof!
han fattade vem det var trots masken, för när tomten gick så sa han : nu gick Erling.
på sitt egna viss, men han pratar såpass bra att vi fattade. haha

FEST IKVÄLL!
ska snart på förfest hos hansen. är laddad som fan.
suttit hema hela dagen, och det har varit sååå segt. As jobbigt! men nu jävlar!

ha det bra gott folk, ses i vimmlet!


snott från suss:

Namn: Malin Edvardsson
Födelsedag: 3 oktober
Mobilsignal: Någon jul-låt.
Syskon: 1st. och det räcker gott och väl!
Längd: 173 cm
Min idol: Travis Barker
Mamma kallar mig för: "JÄVLA UNGE" typ. min mamma är störd
Stjärntecken: Våg
Ögonfärg: Grön ;)
Semestrar gör jag helst: I Strömstad
Vikt: ca 55kg
Jag är kär i: Travis Barker
Djur jag har/vill ha: 2 katter, 2 hästar, 1 kanin. Men jag vill ha ett akvarium.
Gör i min ensamhet: Ser på TV
Jag har hånglat med: "det vet inte du" /suss
Coca Cola eller Pepsi: Pepsi
Samlar på: Körsbärs-prylar
Om min dröm-tjej/kille vore ett djur, vore hon/han: Människa?
Gör om helgerna: Festar, sover, kollar på film. jag har inget liv förutom på krogen
Om jag vann 1.000.000 kr skulle jag: SHOPPA!
Om jag vore en björn skulle jag: inte vara mörkrädd 
Det pinsammaste jag gjort: jag har gjort mycket pinsamt, men inget jag bryr mig om nu :P
Artist/band: Sunrise Avenue
Djur: se "djur jag har..."
Maträtt: Falukorv och makaroner 
Film: Flera
Låt: Just nu; Sunrise Avenue - Forever yours och Kobojsarna - Sång om ingenting
Klädmärke: I like Replay för tillfället
Årstid: Sommar
Lag: Frölunda och Elfsborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback