VAD ÄR DET SOM HÄNDER?

blev jämtad av micke, carlander och suss igår hos karro. så åkte vi ner till stan.
folk är knäppa nu förtiden. och blev bara så jävla arg på allt. och irriterad på en männsika.
men det låter väldigt illa, men riktigt så illa är det inte.

och by the way, Johan har likadan mobil som jag. och det är coolt ;)


Ska till Lager157 idag med suss och hennes mamma, längatr som en idiot.
har blivit en shopaholic sen min senaste lön, som aldrig tar slut ;)
vill shoppa HELA tiden... :D


bye bye, and kiss my behind


-- 20:35 --



Är hemma hos mig med Suss.
hon och min mamma diskuterar just nu arbeten inom hästvärlden, så jag drog mig undan.haha

vi var på Lager157 innan. Hittade ett par jeans, Denim Bird, ett vitt linne och en underbar rosa kofta.
är hel nöjd! :)

få se vad vi ska hitta på nu!


The Automatic - Monster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback