efter helgen...

jag är trött. JÄTTE trött.

har jobbat kvälll 3dagar i rad denna veckan.
men kul är det

Var hos Nina i fredags och myste med godis och film!
fick äntligen träffa hennes bäbis-katt Sid, som jag i smyg döpt om till Sid Vicsous.
Sid är ett monster! han hoppa och studsade överallt, på väggarna, i soffan och på mig. vilket resulterade i ett rivsår precis vid ögat. tur att han är så liten att han inte utgjorde någon större fara! :)

På lördagen var jag med mamma i göteborg och shoppade.
Hittade tyvärr inte så mycket som jag hoppats, men får leta vidare.
och allt jag köpte var SVART! kände mig lite tragisk, men det var ju fina grejer :)
Kvällen spenderade jag hos Larsson, med Suss, Hansen och Almgren. senare Anton också.
Kollade på Date Movie, och Tjenare Kungen (IGEN!)
Jag och hansen tog en sväng till statoil och köpte korv och snackade om allt mellan himmel och gjorde.
det fortsatte när han skjutsade hem mig, trevlig kille en där Hansen :)

Fotrsatte shoppingen idag i knalleland, såg en jätte fin polo-tröja på Flash i göteborg, men orkade inte köpa den då, sen ångrade jag mig. Gick in i flera flash-butiker men dom hade den inte.
Som tur var fanns den i borås, är hel nöjd.

och hej alla pappor på farsdag!

BYE BYE
Sid Viscous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback