HALLOWEEN

.. var toppen.
var på en privatfest hos Fredrik, med gänget.
Jag och Suss drog igång 'saning eller konka', som övergick i enbart konsekvens tillslut, det blir så mycket roligare då.. och som vanligt när vi kör det på våra fylle-fester, så spårar det ut och man får göra det mest sjuka grejer! :)
Fredrik däckade redan vid 8, men piggnade till runt 10 igen.
Jag var den enda som gått in för halloween-temat med svart och rött, och djävuls-horn!


Första dagen i skolan idag, på 3veckor... och det var för jävligt!
var hur trött som helst. efter skolan hjälpte jag Karro lite på jobbet, för hon var själv.
ska jobba tisdag, onsdag och torsdag med. kommer vara död till i helgen!
och nu sitter jag här, har gjort lite av den matteläxa jag skulle ha gjort på de 3 veckor jag varit borta, började igår typ.. .

och i natt drömde jag att Steven från Laguna Beach kom och hälsade på. skumt, men trevligt :)

BYE BYE, mrs Robinson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback