HELG ;)

helt underbart.

filmkväll på fredagen, såg två AS KASSA filmer, men vi hade mysigt ändå, haha

Kullaberg på lördagen, inte så hemskt som jag trodde det skulle vara. hade en massa fördomar om att det var en massa fjortisar och att det skulle var allmänt slitet, men det avr det inte.
det fanns väl en del idioter, som tjockisen som snodde min cider, rakt ur handen på mig. men den tog jag tillbaka ;) åkte med anton ner, det var världens drag i våran bil, men hemvägen var inte så rolig. full och jävlig, och trött som satan! men det avr det värt!
förfest hos hansen.. förfesterna är nästan det bästa på hela kvällen :)
jag och suss är kungar på fest!

söndag - kalas hos mormor. var lite seg sen dagen innan, men det gick. mitt underbara kusinbarn Melker var där och spelade piano, 1.5år, underbara toner :/ haha
sen såg vi på film hos hansen, Saw2, hansen var tvungen att se den för vi ska se 3:an på fredag!
sen glodde jag och han på simpson, trött som fan var jag, men det var mysigt ändå! :) hiho


nu ska jag läsa på körkortsteorin, blää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback