bästa ragningsrepliken?! :O

var på stan igår med Nina, den fina :)
hade födelsedagsfika och jag fick ett par fina örhängen! me like
gick runt i stan och i knalleland, inköp:
Mavala nailpolish, no. 74 Los Angeles
Rimmel rouge. Brunt m. lite glitter.
passar superbra ihop med det jag fick av karro , ser helt len ut i ansiktet!
Yes.

Sen hade jag myskväll med mamma, var bara vi hemma igår kväll.
Vi åt god mat, godis och kollade på Bonde söker fru, vilket var ett av de mest pinsamma program jag sett
t.ex: "min pappa har köpt hö av din pappa" sa en av tjejerna till sin bonde. vad är det för ragningsreplik, men han valde att ta med henne, och där slutade jag kolla. blä

Bob Hansson var på skolan igår och föreläste.
han är poet, och inte som alla andra.
grymt bra, och rolig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback