Nilörn Design Department

Har APU nu, på nilörn.. som vanligt.
Love this place!

Helgen var great.
lugn fredag med Fredrik och gänget.
fika hos hans mamma.

lördagen utspelade isg hos emma och sen på trägå'n, och en sväng på tonic.
usch, vad mycket äckliga esteter det var på trägår'n, trodde faktiskt bara att det vara ett dåligt rykte att det var massa "jag-skär-mig-armarna-människor" där, men det kanske är sant. iaf i lördags.
men det hände en massa roliga grejer med. det kan min inspelning på mobilen bevisa. jag hade en lite rapport om läget?! :)

har jobbat både lördag och söndag. trots att jag var själv på min "avdelning" så gick det riktigt bra, det var nästan kul. simon jobbade med mig i söndags, men då var det ist nästan inget att göra på slutet, så hann ta mig en riktig lunch.. och det blir ju bara bättre av att man jobbar på en resturang, mums!

nu körde en ambulans förbi! :S

läste en jätte sorglig sak på aftonbladet idag:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,908517,00.html
lilla stackars räv!
och när jag ändå håller på så kan jag lägga ut lite andra uppseendeväckande nyheter (hahahaa):
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,909089,00.html

sen var en artikel om en gamal tant som dog, och hur hennes man/gubbe sa när hon rullades in på sjukhuset: "Detta är nog sista gången vi ses", sen dog hon 5 dagar senare. men hittar fan inte artikeln igen!


föresten måste jag ju säga att det är så jävla pinsamt för Sverige med dom där nya ministrarna som inte betalt tv-licensen och sånt. nu har äntligen det abdra idioten avgått, fy fan va pinsamt.
visst, vad har deras privatliv med politiken att göra, men hallå, en av dom påstod att hon inte haft råd att betala, men konstigt då att hon tjänar ca 16 miljoner/året!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Poor, old Johnnie Ray
sounded sad upon the radio
he moved a million hearts in mono
our mothers used to sing along
who'd blame them?


Come on Eileen, oh I swear (well he means)
At this moment, you mean everything
you in that dress, oh my thoughts I confess
Verge on dirty
Ah, come on Eileen

Bästa låten, ever!
vi rockade till den på trägår'n i lördags!

bye bye
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback