shopping

ska hoppa idag, för de kronor jag har kvar.köpte en finfin sjal och en liten sminkbox i tisdags :)skulle köpt ett underbart skärp på Gina Tricot, men icke, som vanligt på Gina så är allt slut innan man får veta att det finns... åh, det som var så sött! men men, jag köper nåt annat , haha ska luncha med karrobarro  today, hon är på skolan, så ska gå dit och hålla henne sällskap!I like my girl :) nu sitter jag på nilörn, och har gjort en snygg badge, ska lägga upp bild senare.by the way; var på mitt jobb på Ellos igår. Fan va kul det var, trivs som fisken i vattnet :)lärde mig allt snabbt, så hela dagen flöt på och var slut på ett kick!jag, karro, jenny och jesse är workbuddies nu, det kommer bli super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback