sunday night for the rest of my life

... - Blilly Talent

Har preci svart ute och övningskört i stan.
det gick bra, som vanligt :) haha

haft kalas för mig idag med släkten. jag har ju körkortsteori på tisdag.
fina presenter fick jag, så jag är nöjd.  fick lite av mamma och pappa tidigare idag med, för skojs skull.
blandannat ett halsband som min farmor hade, i guld. hur fint som helst. jag gillade tydligen att dra och bita i det nä jag var lite, så hade farmor sagt, att när malin blir stor så ska hon få det.

var hos bredberg igår, vi kollade på film, åt mat med hans mamma och kalle.. och äppelpaj :)
det var riktigt mysigt, synd att man inte träffar honom så ofta längre.

och måste tillägga att jag är hel-nöjd med mitt nya hår, lugg och blond(are) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback