testosterone boys and harlequin girls

Mörkt ute, och kallt.

Jag har haft körlektion nummer 4 idag, med Claes.
Det fick underbart bra, riktigt stolt över mig själv.
Min lärare blev nästan chockad över hur BRA jag var. Han skrev det på mitt körpapper:)
så var den dagen räddad.

Sen åkte jag upp till Karro, satt där och tog det lungt en stund, sen begav vi oss till stan.
fikade och shoppade, hittade två fina toppar, eller vad man nu ska kalla dom!
träffade Bredberg med, det var ett tag sen sist, som vanligt.

och nu är jah trött. har sovit en stund, sen blir man ju aldrig pigg igen!
ska ringa Nina snart, har inte pratat med henne på ett tag.

jobbade igår med, på Ellos. I like it

XoY på torsdag, HELL YEAH!





saknar Fredrik, men ändå inte...eller jo.
men jag vet vad som måste göras, the end

BYE, skål för framtiden!



Oh now I do recall, we just were getting to the part
Where the shock sets in, and the stomach acid finds a new way to make you get sick.
I hope you didn't expect that you'd get all of the attention.
Now let's not get selfish
Did you really think I’d let you kill this chorus?

Let's get these teen hearts beating. Faster, faster
So testosterone boys and harlequin girls
Will you dance to this beat, and hold a lover close?
So testosterone boys and harlequin girls
Will you dance to this beat, and hold a lover close

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback