vimmel

så var det måndag igen.. det regnar och är allmänt grått ute.. men inte mår jag dåligt över det. jag är ju på nilörn, och här är allt jätte ljust och glatt!

Helgen var bra, riktigt bra.Var med Nina i fredags, var på en liten privatfest. Det var väl inger drag med vi hade trevligt.hemvägen var trevlig, kände mig visserligen som ca. 14år men vi hittade iaf en kundvagn, mer behöver jag inte säga, förutom det att vagnen välte med mig i, och min väska mosades med hela sitt innehåll, men det ordnade jag.

sen när vi kom hem till Nina på natten så har världens monster-spindel bestämt sig för att sova på hennes väg :S Det var det största jag sett, kroppen på den var lika stor som en tumnagel, men cool som jag är släppte jag ut den, efter ett antal panikattacker.
Dagen efter så åkte vi till knalleland för att inviga mitt nya betalkort. Köpte ett set med jätte fina bestik, som jag någongång kommer att behöva.

Kvällen spenderade jag på stan.Förfest hos Jessica, med emma.därefter Vimmel som från och med nu är min favorit krog. den var perfekt för mig, och karro verkar sugen med! :)där träffade vi en massa folk, blandannat en snäll kille som bjöd mig på drinkar. tack!
vi vandrade sedan vidare till XoY, där jag på vägen tappade bort både emma och jessica, men sedan hittade jag jessica, men emma var spårlöst försvunnen. henne fann vi senare irrades runt på en gata där hon tappat sitt mobilbatteri. vet inte hur länge vi letade där, utan resultat. batteriet måste ha gått därifrån!sen kom en BMW, och vad satt i den tro? jo, två kaxiga jävlar.. och bla bla bla.. polisen kom...bla bla bla...tog våra nummer och åkte. Bussresan hem till fredrik var också lyckad, träffade Hansen och Johan och hade väldigt trevligt. uppdaterar senare igen, nu ska jag leta teckensnitt!

BYEOCH NEJ; JAG SKRIVER INTE ALLT I EN MENING, DET BLIR SÅ FÖR ATT JAG SKRIVER FRÅN EN MAC-DATOR!


--sådär, nu har jag fixat inlägget från min data--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback