wild night

party i helgen, det blev toppen.
förfest hos mig, sen trågårn.
inte för att jag minns jätte mycket, jag mådde piss ett bra tag på kvällen, jävligt märkligt.
men va fan, shit happens. nu så här efteråt så var det jävligt roligt
Karro hade gjort ett plakat där det stod : BEST OF MALIN och satt dit en massa fula bilder på mig.
sen fick jag lite presenter med :D me like

Jag och fredrik väntar på skjuts hem, lördagkväll.
polisen åker förbi, jag tror att det är mamma, men upptäcker att jag hade fel
Jag : oj, tur att jag inte åkte med i den volvon iställer för våran
Fredrik : Det var en saab
dooh!

idag har jag tagit det lungt, vart med karro och kolla på innebandy, Petris lag vann. TJOHO!
imorgon ska jag ha körlektion innan skolan, vid 12.
ska bli spännande och se om jag kan allt denna gången, ska fickparkera, men det ska nog inte vara några problem :)

råkade radera allt på mitt extraminne till mobilen, så måste lägga över alla bilder igen, jobbigt!!!!!!!


bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback