laguna beach

å, vad jag är trött. har varit det hela dagen...
har precis läst veckorevyn och ätit bananchips.
nu ska jag se om jag får igång kanal 3 på tv:n, den har inte funkat de senaste dagarna.

var hos nina igår kväll; kollade på idol och desperate housewifes och åt körsbär ;) yummie!
kanske därför jag är så trött?

vill att laguna beach ska börja, men det är ett par timmar kvar.
my favorite tv-show...ever!
ditt ska jag åka, och till cabo i mexico... just like them
haha

nej, nu kallar bananchipsen på mig från soffan.
bye bye


--21:22--
TA MIG TILL KALIFORNIEN; LAGUNA BEACH!
blir lika avundsjuk på de som bor där varje gång jag ser det där jävla programet, men det är ju så bra!
MTV - laguna beach 19:30
ett av de mest välbärgade och vackraste platserna i världen. -JA, tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback