mary

helgen var toppen :)
party igår med lite tjejer. tillslut så var det jag och Karro som haltade runt med skoskav och gjorde stan osäker; åt falafel utanför frälsningsarmén, grupp-kissade med främlingar på tonic, posade för vimmel-fotografen och aktade oss för regnet!
det började på 1 r.o.k och slutade på tonic. trägår'n skulle vi testat med, men vakten var en riktig sur-gubbe, så vi sket i det. Fredrik hämtade oss (mig, karro & petri)  vid Grand Hotel vid 2, där jag höll på och snubbla och slå halvt ihjäl mig, men jag lever. har dock en konstig känsla i benet idag. sen bar det av till statoil för cigarett-inköp. Så det var en lyckad kväll, riktig superb!

föresten; karro byte bort mig till någon av petris kompisar för 40:- och en mobil.
så det är så mycket man är värd ;) haha

Nu ska jag snart krypa ner i soffan och kolla på en film med sarah jessica parker, men först ska jag hjälpa min syster med hästarna.

___________________________________________________________________________
Det finnns nog bara en som läser min blogg änsålänge, och det är karro. så jag hälsar till henne!
Hej hej karro-barro! :)
hoppas du vinner på bingolotto!
-- 21: 06 --
karro den jävlen vann 100:- ! :)
___________________________________________________________________________

Lisa Miskovsky - Mary

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback