nothing in this world

sitter i skolan, solen skiner utanför :)

igår åkte en busschaufför fast för grovrattfylla nrä han körde ifrån tranemo till lockryd.
min lillasyster skulle åkte med den bussen om inte polisen väntat på KUKEN på hållplatsen.
HUR FAN KAN MAN MED!?!?!? jag blir så jävla förbannade!!!!!!!
västtrafik är ju åt helvete dåligt. dom drar ner på busslinjer och höjer priset men ändå kan dom inte ha kolla på när missfoster som "den" busschauffören häller i sig sprit för att glömma bort sina patetiska liv!
tack för mig, i eftermiddag ska jag gå till västtarfik och klaga. nu har jag fått nog!
sen när jag star bussen hem ikväll så ska jag säga till chauffören:
"-är du full nu? eller är det lungt om man åker med!"? ...ungefär---
å, nu blev jag irriterad på en massa andra grejer med.. typ bullshit
och där försvann solen bakom ett monster-moln!
 
ikväll ska Fidde bjuda mig på middag :)


And for the record, I love Paris Hilton - Nothing in this world!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback