tisdag, one week to go

18år om 1 vecka exakt today!

har precis ätit mat...
har vart på teori idag.. igen :)
hade körlektion tidigare med, det gick super!

Skolfoto på torsdag, vad ska man ha på sig?
har köpt en blus som jag ska ha när jag fyller 18, men kanske ska spara den tills då...
köpte världens sötaste reflex idag, trots att jag nästan aldrig använder det så var jag tvungen att ha den.
det var en hjärtformar, röd reflex..  haha, kanske kan använda den!? :)

UPPDATERING SEN HELGEN!:
helgen var bra, lite lagom sådär.
jobbade lör-sön, vilket var katastrofalt jobbigt, nu ska jag inte gå dit på ett tag!
sen var jag hos karro, med risto, niklas och sanna. och karros lillasyster som klädde ut sig som "madicken" :) Vi åt thaimat som var mums och så fick vi äppelpaj som karros mommie bakat! :P
 Sen åkte vi för att terrorisera några pojkar hemma hos carlander, men det var sådär. så vi (jag & karro!) gick ut och satte oss för att dricka  våra cider. då möte vi hansen och hans lilla gäng, så vi åkte med dom en sväng, körde alldeles för fort och sjöng utanför Mcdonalds.. Yes, det var den helgen!


NU ÄR DET LAGUNA BEACH PÅ TV!

tack och hej, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback