TORSDAG!

sådär, sitter vid datorn och äter bananchips. yummie.
min katt ligger i mitt knä och knör och bökar, vet inte vad han håller på med?! :)
Han vill ha huvudet på min arm, men hur ska jag då skriva?

Har haft teori idag, riktigt kul faktiskt...
Det är jag, rickard och en tjej som heter carro som håller ihop där och det är verkligen riktigt trevligt att vara med dom. valde helt enkelt en bra körskola! :)

Det var ett tag sen jag skrev så får ju berätta om helgen.
Ullared på fredagen var toppen, vad annars?!
Fest hos Karro på lördagen, sen åkte vi till stan men det inte så kul...så jag åkte vidare till Dfors och en fest hos en Lars. det var helt stört, men roligt :)

Jag har klipp lugg med, i onsdags. det är ovant men trivs bra med den än så länge :)
den kvällen var jag hemma hos karro, och vi pallade äpplen och gömde oss för bilar, barnsligt men fruktansvärt roligt :)

Idag är det torsdag och snart är det helg. ska bli såå skönt att ta det lungt...!
Lungt på fredagen med bredberg tror jag.. om jag får skjuts
sen på lördagen är det kväll hos karros andra hem.
och jobb på lördagen med förstås..


Bye bye, applepie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback