1,2,3...

Vilken svordom använder du mest?
?
FAN!?, ?KUKEN!?, ?PISS SKIT OCH FAN!?
Äger du en iPod?
No, I don?t
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
06:35, men går upp vid 07:00
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Nej, knappt på sommaren heller. 
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Både och. 
Vilken var den senaste filmen du såg?
Texas Chainsawmassacer
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Unna mig en massa fina grejer, sponsra mina föräldrar och min syster. Skänka lite, och sen spara till resten av livet
Har någon någonsin kallat dig lat?
Nja, inte direkt. Iaf inte på allvar.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej, men tanken har funnits. Men sover bra nu förtiden
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Inget, för själva cd-enheten i min stereo har gått i pension.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
O?boy har jag ?växt? ifrån, visst det är gott, men orkar inte, och onyttigt ät det. Dricker bara mjölk i skolan och hos Hansen.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja, kommer inte på vad just nu, och jag hade ju självklart inte berättat det heller.
När var senast någon stötte på dig?
Påskafton
Vad åt du till middag?
Har inte ätit middag ännu. Bara en macka och juice
Använder du huvtröjor?
Ja, älskar min gråa.
Kan du vissla?
Ja, det kan jag. Dock inga Mozart-visor.
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej, inte ännu.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Rainbow, för det kittlar så skönt i magen, och Slänggungorna är tradition, vågar knappt åka något annat.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja, det är jag säker på.
Tittade du på tecknat när du var liten?
Självklart, Lilla Sjöjungfrun och andra Disney.serier.
Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej, absolut inte.
Vilken film kan du alla replikerna till?
Smala Sussie, dock några luckor som jag inte kan i manuset.
Äger du några bandT-shirts?
Ja, en Moonlit Sailor t-shirt, min favorit t-shirt.
När flög du senast?
I början av förra sommaren, till mallorca
Läser du för skojs skull?
Ja, om det är en bra bok.
Pratar du några andra språk?
engelska, och lite Spanka.
När grät du senast offentligt?
Det var lääänge sedan jag grät överhuvudtaget.
Har du en stationär dator eller en laptop?
Vi har två stationära hemma.
Vilka gör du, önskningar eller planer?
Både och.
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja, om det är något kul.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Ja, en tatuering. Mitt namn någonstans, typ som Nina.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja, varför inte. Men är inte så traditionell av mig, men killen ?ska? ju bjuda J
Kan du kasta macka?
Ja, oftast går det.
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej, har inte tänkt det heller.
Vad har du med dig in på bion?
Godis och läsk eller festis.
Vem är din favoritlärare?
Har inte något emot någon av mina lärare, dom är bättre och mindre bra.
Har du någonson dejtat någon av en annan ras?
Ras?
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
ja, snyggingen Travis Barker, ja tack!Gillar du att flyga flygplan?
Ja, det pirrar skönt i magen.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Så länge vi kommer överens så är det bra.
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Nja, tror inte det.
När sov du senast på golvet?
Har jag inte gjort på länge, och isåfall inte direkt på golvet.
Gillar du din boendesituation?
Ja, nu när jag har körkort och kan ta mig vart jag vill så är det underbart. Fint läge och fint hus.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
6-8 timmar, men är nästan alltid trött när jag vaknar.
Äter du frukost dagligen?
Ja, det gör jag.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nja, till och från. Men inte överdrivet?
Brukar du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
Nej, knepet är ju att man inte ska prata högt.
Vilken är din favoritfrukt?
Melon
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej, aldrig
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
18 år
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja, jobbigt att läsa dåliga texter
Tror du på liv på andra planeter?
Ja, och på spöken.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Vår rektor som är snål
Tror du att Gud är man eller kvinna?
Man, iaf för mig.
Vad var det sista du åt?
Sabinas godis, Never Stop.
Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
Det motsatta
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Jag ser ut som en Malin helt enkelt.
Gillar du senap?
Ja, ibland,
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Det kunde varit värre.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja, det hade varit spännande. Men kommer nog ha panik efter.
Sover du på sida, mage eller rygg?
Sidan
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Vet inte, ingen direkt.
Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej.
Tycker du om att krama folk?
Ja, det är mysigt.
Skulle du säga att du är trendig?
Nja, har det jag känner mig bekväm i.
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Säga så snällt det gick att jag inte ville, eller kan.
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Hatar Star Wars
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Nej,  bara om Hansen gör det. Vilket han aldrig gör.
Vilka böcker har fått dig att gråta?
Inegn
Tycker du att du är attraktiv?
Absolut, älskar mig själv.
Vad är du allergisk mot?
Ingenting överhuvudtaget.

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förplikterser?Gör det du vill för stunden. Skit i resten
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej, det är mänskligt att äta kött. Och gott.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Skulle ha hetat Mickael? eller Polycarpos. Vilket jag inte vet någon annan som heter, och det hade vart grymt coolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback