25 april 2007

... var en bra dag. och är fortfarande det.

Gjorde mitt långa nationella prov i svensk imorses, men satt bara 2 timmar sen var jag, liksom min akompisar klara. Förstår inte dom som sitter till kl 2.
Det gick bra, texten blev helt okej, hoppas på VG iaf.

Sen gick vi till stan, då lönen kommit idag. Hittade en super söt vit kofta, som jag letat ett tag efter, och 2 halsband, ett silver och ett guld. Först var det jag, karro och emma, men emma lämnade oss för sin kärlek efter en stund, så jag och karro strosade runt själva på stan och fikade på Waynes. karro hittade en super söt klänning/top/tunika till studenten, så jag blev sugen att hitta något fint jag med. men vad? jag tar nog det som det kommer, men man vill ju ha något speciellt... Staden verkade väldigt tom och tråkig idag, kan ha varit för att jag var lite små trött. men hittade ju fina grejer, och hade bra sällskap så man ska väl inte klaga. Vädret var ju super med. Varmt och sol.
Åkte hem vid 12, och satte mig ute i solen direkt, men ibland var det jobbigt varmt. men jag höll ut...

Första dagen på typ evigheter H inte sover hos mig. känns väl rätt tomt, men ska lägga mig tidigt så jag får sova, det behövs.

Torsdag imorgon, sen fredag och då smäller det. Helg igen, tycker att det är det hela tiden. det var ju inte alls länge sen sist. men man ska väl inte klaga på det heller, men det känns som allt bara rinner iväg, jag hinner ju inte uppfatta någonting.

Hjälpt mamma i stallet idag med, och lagat mat och städat lite, så känner mig riktigt duktig, och nu ska jag snart göra lite läxor som jag inte orkat senaste tiden...

Happ, så blev det är sånt där jobbigt lång inlägg som ingen orkar läsa. men nu är det som det är, take it or leave it gott folk. Nu drar jag mig tillbaka...

xoxo






Läste precis på Aftonbladet om hur man i Kina dödar en massa delfiner, verkar helt sjukt. så jag skrev under en protestlista;
http://www.petitiononline.com/golfinho/petition.html
Artikeln;
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1054476,00.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback