30 maj, here I come

min balklännign är färdig. var hos sömmerskan och provade den innan, den är verkligen jätte fin.
ska hämta den imorgon.

har precis käkat hamburgare med min lillasyster, men blev sjukt mätt.
ska kanske till Karro sen, får se när hon ringer :)

Har fått gjort en del idag, Hansen åkte hem vid 12 nångång. Sen fixade jag klart med projektarbetet, och nu har jag börjat påen religionsuppgift som skulle vart klar för kanske en månad sen. sen har jag vart och handlat, det är så kul för då köper jag en massa till mig själv med. har skjutsat mamma och pappa till stan, för dom ska käka thai idag, utan mig och Elin. kanske skönt att slippa oss.
och så har jag gjort en massa små saker, målat naglarna svarta och pratat med Sabina om projektet...

CIAO.

Acceptable Looses - Lisa Miskovsky
I found your car down the  suicede bridge where the Johnson twins became news flash kids

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback