AAAHH!

DET ÄR EN FÄSTING PÅ MITT SKRIVBORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
och jag hoppas för allt i världen att den inte hoppade av från mig... uhh :S

Är varmt ute igen, ca 15grader så har suttit ute en stund. Ska träffa H sen om han nu ringer, är sjukt rastlös så tiden går låååångsamt. så har det varit hela dagen....
Hade nationellt prov i svenska imorses, det gick bra tror jag... tillslut.

Tisdag idag, alltså snart helg :)
Ska träffa Nina på fredag, och leka lite. Kanske Hansen med, och PARTY på lördag.
det var way too long sen jag var ute och festade rejält, så nu har jag lite att ta igen i helgen :)
kommer bli super, är laddad redan nu.


____________

Hansen är seg. väldigt seg.
och jag har väldigt tråkigt. det är jag och fästingen, vi har bildat gäng. han är död nu... men för tillfället mitt enda sällskap.


JASON MRAZ - I'M YOURS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback