bang bang bang

Hej bloggläsare!

Är super trött idag.
har jobbat sen i tisdags på ACG, dom ringde på tisdag morgon och behövde hjälp för tjejen jag ersatte under sista praktikveckan är fortfarande sjuk. och vad gör man inte? :)
Det har gått bra hittills, ligger bra till med arbetet. har lärt mig riktigt bra. dom kallar mig "Klippan" för dom tycker att det är super att jag ställer upp och jobbar så fort :) självförtroendekick av att vara där.
Jobbade över idag, 1 och en halv timme för att bli klar så att jag kan gå tidigare imorgon, fick hjälp av Toni, super schysst. hade aldrig pallat allt det själv.

Har myst med Hansen senaste dagarna. Han ahar sovit med mig sen, ja när det nu var. länge iaf. men idag ska jag sova själv. har en massa hostattacker på nätterna så ska nog sova själv så kan jag hosta i fred utan att väcka honom. Igår kollade vi på Borat, och den var verkligen SKIT! eller ibland fnissade man lite, men inte som jag trodde. usch vad besviken jag blev. men sällskapet var ju bra, till jag blev trött oh tjurig. och så var jag stressad över jobbet....

Ska fixa mitt projektarbete idag, och lite läxor... när jag orkar.


BYEBYE



Summerwine - Nancy Sinatra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback