blue blue

blå himmel idag, super skönt.
stod ute med Karro innan och fick typ samma känsla som jag haft innan, på sommren innan skolan slutar.
och i år tar vi ju studenten :) ska bli underbart. balen den 30 maj med, klänningen är ju fixad, och skorna med så gott som. Jag och Nina ska fixa håret på varandra, så slipper man lägga massa pengar på det. känns lite överskattat med världens uppsättningar, men det är klart att man ska fixa i ordning det lite.

Hade en grymt dålig dag igår, från det att jag kom hem typ. Lätt irriterad som fan var jag. men jag skyller på att jag var trött, hungrig och hade pms-anfall. gick tyvärr ut över min babe, men shit happens ibland :) han är det bästa jag vet, så jag menar ju aldrig illa. oftast, hehe.
var hos Nina och hälsade på, det var lika roligt som vanligt att träffa henne, men som sagt, var ju en aning grinig.

Hansen har by the way köpt en grym BMW, skit snygg verkligen. men har inte riktigt tänkt på det förens nu.

Har Multimedia B nu också. började igår, och det går bra än så länge. gör lite Flash-grejer, typ bollar som studsar och sånt. väldigt avancerat...



Fredrik Hansen is the shit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback