Calabria

party igår.
Förfest hos Nina med Carlander, Hertzberg, Micke och Risto...
Sen till Trägårn, sen vidare till Tonic... Var skeptisk först, men kvällen blev super :)
jag och nina dansade på tonic hela kvällen. träffade en av hansen kompisar, och vi röjde till alla Grease-låtar :) han var Danny och jag Sandy, haha.
Hade mina älskade stilettskor, som jag äldrig använder, men det ska det bli ändring på.
köpte nya skor i fredags med, igen. Militärfärgade, finaste skorna jag äger just nu...


H är på väg hit, och han är gring. som vanligt nu förtiden.
och han lär ju läsa detta, men den smäller tar jag. för det kommer gå över snart.

Var hos Nina för en stund sen med, snackade skit och handlade på Netto, sen åkte vi lite bil. Hamnade på en massa konstiga ställen.

Kortegen imorgon, det kommer bli super... :)



CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback