Dagens lista

Namn: Malin
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Kan inte vara bättre
Favoritgodis: Det mesta, men favorit är nog de stora kinapuffarna och Never Stop. beroendeframkallande!
Är det nåt du absolut inte äter: Nja, jag vet inte. Kan äta allt nästan, men det behöver ju inte vara gott. men väldigt slemigt kött med en massa sneor och brosk går inte ner utan att jag spyr.
Kläder just nu: Lång vit t-shirt, bruna gubb-knickers, långt silverhalsband och vita ballerina.
Musik just nu: Jason Mraz -- I'm yours är favoriten just nu, men också Masterplan... och sommar musik
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Kanske 50-60 tal, eller 70-80-tal?
Sommarplaner: Studenten, jobb på ACG, en massa sol och bad, Strömstad.. etc.
Är du bra på matte: Nej
Saft eller alkohol: Både och...
Längd och vikt: 173cm / 55kg
Hur många kuddar sover du med: 4 st, alldesles lagom. använder typ 3 av dom...
Favoritväder: Sol
Spelar du nåt instrument: Nej, inte alls.
Morgon- eller nattmänniska: Mest natt, men ibland är jag sjukt pigg på morgonen, men inte ofta.
Sparare eller slösare: Både och, är slösare när lönen kommer, men sparar lite också.
Vem är viktigast för dig: Vänner, familj, babe och att jag mår bra...
Bästa film: Smala Sussie,
Tror på liv på andra planeter: Kanske...
Har du några homosexuella vänner: Nej, men vem vet?
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: JA!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2, och absolut max 3.
Bio eller promenad: Promenad. Tycker mer om att se på film hemma där jag kan prata hur mycket jag vill...
Är du kittlig: Ibland...
Snarkar du? Tror jag inte, ingen har sagt det iaf.
Stjärntecken? Våg
Rädd för insekter? För det mesta; JA!
Äckligaste insekten: Fästingar, äckligare kryp får man leta efter...
Största svaghet: Lätt irriterad...
Det här är jag bra på: Att komma på lösningar till problem, och att prata med folk, för tro det eller ej, så kan jag vara helt seriös.
Bästa bok? Mjölkcocktail, Två nötcream och en moviebox (!!!!), och alla med Marian Keys
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Stanna tiden
Vad vill du jobba som? Något med design, makeup eller i butik
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Hamburgare, men har förätit mig på McDonalds, så Max isf...
Skriver du dagbok? Nej, har ju bloggen...
Har du nån flickvän/pojkvän? Ja
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Vill ha en tatuering, men vet inte vart/när/hur?
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Välstädat
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja, absolut...
Vad hänger på väggarna i ditt rum? En stor affisch och lite hyllor och en spegel
Hur är din drömtjej/kille? Som Hansen, men han kan vara lite grinig ibland :)
Hur många syskon har du? En yngre syster
Vad är du mest rädd för? Döden eller att mista något/någon
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Nej
Gillar du och sjunga? Ja, oftats för mig själv i bilen...
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Media
Anser du att du är stark? Ja, inte så fysiskt-stark, men oftats så är mitt psyke på topp. men ibland så är jag väldigt sårbar...
Brukar du sola? Ja, senast igår utomhus, aldrig solarium längre
Vad gör du om du får hicka? Ingenting
Har du komplex och för vad? Inget...
Röker du? Fest-röker
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Inget av alternativen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback