everything happens for a reason

ännu en vecka av odödlighet är över. skolan börjar imorgon, uh!
men det ska bli rätt skönt att få ordning på livet och inte bara glida runt och inte få nåt vettigt gjort.
har våran tema-veckan från och med tisdag, ska bli skönt att få det avklarat.

påsken var toppen. förfestade hos Lill-Micke, utan några planer på att åka in till krogen, men så blev det ändå. som jag anade så jag hade laddat lite. fick skjuts hela vägen in till stan av Hölsö, sen drog vi snabbt till Tonic, sen vidare till Swing. Jag och Nina vimmlade och hade kul. Mådde lite dåligt någongång runt 12, men det gick över när jag rapade lite, haha. Träffade en massa kul folk, och det var helt enkelt en super bra kväll. men vi tröttnade på Swing och var på Tonic det sista. Sen drog vi till Campino där jag snyltade åt mig kebabrulle av dom andra, sen fick vi skjuts hem. och då hade det snöat en del så det låg en massa på bilarna. Vart kom snön ifrån liksom, det snöade en massa igår med. BLÄ! men som tur var så var allt borta imorses...

Hansen sov hos mig till idag. han skull egentligen åkt till el Stockhomo för att kolla en bil, men kuken sålde den till någon annan.  men men, everything happens for a reason


How does a duck know what direction south is?
And how to tell his wife from all the other ducks?
You can cut a chicken's head off
And it will keep on running and twitching

When everything seems planned out
When everything seems nicely planned out
Will the human race come and smack your face

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback