i'm yours

Tänkte att jag ska förnya mina nyårslöften idag;
1. Säg inte tönt till Hansen
2. Säg något snällt varje dag
3. Bråka inte
4. Snacka inte skit (skvaller räknas inte)
5. Bli nyttigare (vilket jag blivit!!!)

Alltså, jag kommer inte riktigt ihåg alla nyårslöften jag rabblade upp för mig själv lite efter 12-slaget den 1:a januari.
men de två första är jag säker på att jag drog till med...

Kom nyss till skolan nyss, har multimedia. Gör en reklam-banner för ett företag som heter mp3-kungen, om jag är lite smart sen så kanske jag kan lägga upp den här... ?! :)
 Har ont i min axlar idag. Bar tunga hinkar med vatten till hästarn igår, och smart som jag är så tänkte jag att jag klarade det helt själv. vilket jag gjorde, men fan vad det var tungt. jag kände igår att jag troligen skulle känna av det idag, vilket jag utan tvekan gör när jag rör mig.

och jag ska träffa min babe ikväll ;)





Well, you done done me and you bet I felt it
I tried to be chill but your so hot that i melted
I fell right through the cracks, and i'm tryin to get back
before the cool done run out i'll be givin it my best test
and nothin's gonna stop me but divine intervention
I reckon it's again my turn to win some or learn some

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback