just arrived...

-- 08:15 --
är i skolan. är inte ens trött idag :)
lämnade Hansen hemma hos mig, sovande... med min katt.

Fredag idag igen, tiden går fort nu. väldigt fort.
Snart bara 1 månad kvar i skolan. känns som om jag inte riktigt hinner med.

Ska ev. hjälpa Nina i eftermiddag, för hon ska köpa utemöbler och då behöver hon lite skjuts.
haha, tänk om hon skulle ta bussen med allt det...

Sabina ska hålla vår-tal idag för hela skolan, till och med jag är pirrig.
Sen ska lärarna sjunga in våren, haha. Tycker det är lika kul varje gång...



--10:50--

Håller på med en affisch till tävlingen Årets Grafelev... den blri rätt bra, ska lägga ut den här sen.
Sabinas tal var super bra, men jag var hyper nervös när jag stod och lyssnade...
och så sjöng skolan "goskör" in våren, alltsammans var på innergården.
Träffade Hansen där ute med, han hade försovit sig... vilket jag anade att han skulle göra. Jag och Sabina pratade om det bara en kort stund innan han kom... haha.

Vår mulitmedia-lärare Torgny sa att han var också nervöd när Sabina höll tal, för han var rädd att någon omogen fordons-kille skulle gapa något dumt, han tog exemplet:
Sabina: Vad tänker ni på när jag säger vår?
Fordon: KNULLA!!!!!!!!!!!
hahaha... inte helt osannolikt att det skulle kunna hända....

I'm hungry med, jätte hungrig... vill ha mat nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback