måndag

skolan igen. hade historia, pratade om förintelsen. så fruktansvärt hemskt att något sånt kan hända.

Hansen sov hos mig i natt, mys. han gick inte till praktiken imorses så log och sov till 11, då klarade jag inte mer. men han sov till typ 1.
sen har jag ju lyckats med det omöjliga, men för mig är det normalt. jag har kört in i en jävla stolp-jävel som var i vägen, så en sidan på bilden ser ut som helvete. men men, shit happens. det är ju bara matriella skador. men jävligt retligt. det VÄSRTA var ju att jag skulle åkt med Hansen istället, men tänkte att det är smidigare att ta bilen själv. men precis när jag satte mig så ångrade jag att  jag tog min bil, men ville inte direlt kasta mig efter Hansen heller som börjat åka... Och han fick värsta stenskottet i sin framruta med, som inte hänt om vi åkt till skolan först.
snacka om ödet....

Kommentarer
Postat av: Alex

Så ni pratar om förintelsen på historian när jag inte är där! Grauuhw!


Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback