sing-a-long

Jag måste ha den här låten, någon som har den?

Vet du om att du har ett leende så förenligt med dina ögon,
där passionen blir så stark.
En utstrålning som för mig in på osäker mark.
Där du går där, där du finns, finns oxå en spänning.
Bara närvaron av dig, kan ge svårad av en vändning.

Du berusar mig med din styrka o all den värme som du sänder.
Du håller hela min tillvaro i dina händer

För bara du kan bemöta mina känslor.
Kan mätta mina begär.
För du e den enda som förstår mig.
Å kan berätta vem jag är.
Du har ett sätt som bara kan älskas.
Som man ser upp till sig närmast sin gud.
Du berövar min dag, mitt inner, mitt jag.. o du o du o du...

Allt du ger, allt du tar har inga gränser.
Så vacker så öm är din famn, iför din förtrollande charm.
Å när du kommer för att hålla om mig,
så vill jag att du aldrig ska släppa taget.
Att älskas av dig har blivit min största svaghet.

För bara du kan bemöta mina känslor.
Kan mätta mina begär.
För du e den enda som förstår mig.
Å kan berätta vem jag är.
Du har ett sätt som bara kan älskas.
Som man ser upp till sig närmast sin gud.
Du berövar min dag, mitt inner, mitt jag.. o du o du o du...


o du o du o du....

Du berusar mig med din styrka o all den värme som du sänder
du håller hela min tillvaro i dina händer

För bara du kan bemöta mina känslor.
Kan mätta mina begär.
För du e den enda som förstår mig.
Å kan berätta vem jag är.
Du har ett sätt som bara kan älskas.
Som man ser upp till sig närmast sin gud.
Du berövar min dag, mitt inner, mitt jag.. o du o du o du...

o du o du o du...


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej
Jag har den låten...adda mig på [email protected]
MVH
Madde

2008-02-17 @ 11:20:35
Postat av: Helena

fick du reda på vem som sjunger denna låt? Bara du kan bemöta mina känslor kan mätta mina begär.

2008-03-13 @ 13:07:52

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback