SPRINGBREAK

... eller ja, påsklov.
underbart.

var med Nina, Carlander och Risto i lördags.
Hansen skjutsade mig hem till Alex först, där att vi och snackade ett tag med hennes pappa.
sen åkte vi till stan och blev hämtade av Carlander och Risto och åkte till mig, målsryd och Dalsjöfors sen hem till Nina. där käkade vi popcorn och hamburgare från Max, och förtärde alkohol. det var mysigt.

åkte till stan sen och gick till Tonic, och det var inte så kul. träffade en del folk, men mer var det inte. sen åkte jag hem till Hansen ist.
Åkte hem vid lunch och solade. och efter 2 dagars solande så har jag äntligen fått färg, lite iaf. Dom påpekade det på ACG iaf :)
Sen kom H hem till mig, och vi var åp Ramnaslätt och myste hela kvällen. Vaknade hos mig imorses av att han skulle till jobbert, vid typ 6 (!!!). somande om, vaknade vid 11. Solade en stund sen åkte jag till ACG och snackade om jobbet i sommar, hälsade på Toni och hämtade mitt projektarbete som jag glömt. hur det nu blir med den foldern, ser sådär ut just nu. men det får bli som det blir.

Ska snart iväg och ge tyget och allt det till sömmerskan som ska sy min balklänning, sen ska jag till Karro och äta bacon, ostsås och fullkornspasta, mums :)

och så ska jag uppdatera min bilddagbok lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback