Torsdag

Har multimedia igen. är klar med hemsidan så ska göra lite loggos.

var dödstrött när jag vaknade av Hansen alarm imorses. Det hjälpte inte att det regnade ut, så blev ännu tröttare.
Vi såg på Texas Chainsawmass...(hur det nu stavas) The begining. Den var okej, sjukt äcklig, och jag fattade inte så mycket för jag har inte sett hela den första. men hur som helst så var det ju bra sällskap. Han är söt som socker :)

Shoppade lite igår med, en bikini, världens sötaste mintgröna trosor,  leggings och en lång topp :)
nöjd, men pengarna börjar ta slut nu. to bad!
Satt i parken med Karro och snackade en stund med, det blev kallt när solen gick i moln, men annars var det mysigt.

Risto var på Gekås igår och fixade nya rakblad till min venus, som i stan kostar multum, riktigt snällt av honom att tänka på mig då.

Så ska man jobba ikväll igen, men imorgon är det fredag och jag har sovmorgon till 10. sen är jag ensam hemma till lördag. Mamma och pappa ska till Helsingborg, sen över till Danmark och köpa upp ett lager alkohol till mammas födelsedag den 5:e maj. det kommer bli super.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback