Touching you, touching me

sitter hemma för tillfället. har vart ute och gått lite, behövde varva ner.
hade en del att göra på jobbet, trots att jag var så gott som färdig med dagens redan igår. förstår inte hur det går til (?!)
 Köpt nya skor idag med, ballerina. vita och guld :) det var ett fult resårband på med som jag opererade bort. gör ofta om mina grejer jag köper så att det blir precis som jag vill. Stressad som en idiot på stan för att hinna med allt, så det var egentligen impulsköp, men behövde exakt sånna skor i dom färgerna, och dom var ju billiga :)

och äntligen INGET mer jobb det här lovet, så skönt.

Ikväll ska jag träffa Nina och C/O en stund, ska ner på stan. ska nog till Swing, men det blir nyktert idag för är taxi åt mamma. lika bra det, ladda inför påsk ist.
sen ska jag träffa Hansen, förhoppningsvis.

Brännt en super bra skiva med, en massa låtar. "snodde" dom från datorn på jobbet, var bara tvungen för dom var så bra :)


Holy fire i'm not scared of you
I'll take you to burn

Watch out for your enemy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback