07:50

När skrivande börjar är klockan 07:50.
Jag kom precis till jobbet.
Tog bussen idag för att sponsra kollektivtrafiken. Lånade mammas busskort igår kväll, för mitt gick ut igår.
Men när jag går upp imorses så regnar det, men duktig som jag är så tog jag bussen ändå.
Så ska jag stämpla kortet, så är det tomt! Jag har tagit fel kort. Hur många har hon egentligen?
Det var tacken för att man tar bussen trots att det regnar... och trots att pappa erbjöd mig skjuts imorses.

Kom in till stan och satte mig på resecentrum, för egentligen skulle jag ha gått till jobbet. Men då jag betalade på bussen in till stan så skulle jag banne mig utnyttja varenda krona!
Men träffade min jobb-buddy Toni på bussen. Så fick mig ett litet skratt så visst, jag bjuder på det.

Idag är det sista dagen på jobbet. För alltid?
Känns lite konstigt, men ändå skönt att jag lyckades hålla ut i 6 (!) veckor.
Trodde jag skulle bryta ihop flera gånger, men har lyckats hålla nere antalet till 1 gång.
Det är ju både positivt och negativt att det varit dåligt väder, det har ju varit lätt att jobba när men inte velat gå ut och sola hela tiden...


Var med Nina igår. Satt först hemma hos henne och kollade på TV och snackade. Jag åt (som vanligt) en macka, för hon hade super god ost. Sen åkte vi ner på stan, shoppade lite. Eller 2st leggins och en stor tröja.
Vi kollade lite på Talangjakten, och tjejen som sjöng bäst vann! Vi kollade en del på Salem Al Fakir med som spelade på torget. Han var riktigt bra... och rolig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback