and now what?

JAG HATAR REGN!
Det får mig så trött och helt seg i huvudet.

Var inne i stan en sväng innan. Men som vanligt när jag ha PMS så går inget som jag vill. SKulle bya ett par jeans, som jag tillslut hittade i rätt storlek. Träffade även Rebecca i stan, det var trevligt. Men hade bråttom till pappa som väntade. Och så ösregnade det på mig när jag gick till bilen, så håret är fucked-up!

Har inte ätit mat idag heller, men är inte hungrig. Fast jag vill äta, men väntar nog med det.


och nu då?

Kommentarer
Postat av: Jennie

usch, ungefär så har min dag varit med :/ hatar regn

Postat av: Anna

Precis, man blir behandlad helt annorlunda på gymnasiet och på ngt sätt känns inte det frivilligt..det går ju knappt att få något som helst jobb utan gymnasieutbildning.
Skönt att du inte behövt vara arbetslös så länge nu iaf, jag var hemma förra sommaren och mot slutet blev det lite drygt..
Socionomprogrammet är på 3,5 år och nu har jag gått 1 år så det är ett tag kvar ;) Men det känns helt OK, trivs rätt bra med att plugga. Fast kursen vi ska läsa nu är det stort SUCK över :/

2007-08-31 @ 18:38:13
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: rickard

hahah.. sounds like a great day ;)
okaj, har du börjat tröttna på att vara hemma än? haha.. jag har det absolut. verkligen.. det går ganska okej med jobben tror jag, var på intervju idg. det kändes okej. men vi får se nästa vecka. håller tummarna. verkligen.

2007-08-31 @ 19:10:13
URL: http://faketale.rydback.com
Postat av: Anna

Jag bor & pluggar i Umeå. Tror att jag vill jobba med barn i någon form, kanske som kurator. Men det finns så mycket intressant så jag får se hur intressena utvecklar sig och sen har vi praktik sista året och det kommer nog ge en vink och vad man vill och inte vill.
Har du något trevligt planerat för helgen?

2007-09-01 @ 08:32:46
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback