Dagen

Idag har jag fått gjort mycket.
Cyklade en sväng imorses. Sen börjde jag på mitt nya projekt "kökssoffan".
Den ska nämligen målas om, och jag har fått jobbet att göra det. Så idag har den tvättats, slipats och spaklats. Kände mig super duktig där jag gick med smuts och spakel över hela mig

Sen åkte jag in till stan och träffade Nina. Kollade lite överallt men hittade inget. Köpte en fjärilsbrosch på H&M Rowells för 10:-, inte för jag vet vad jag ska ha den till än, men billig var den. Sen köpte jag en present till H och choklad. Inget mer, trots att jag hade en lista. Får ta igen det en annan dag.
Jag och Nina har ju planer på Ullared snart med, så får hålla mig lite.
Sen, efter shoppingen, så satt vi hemma hos Nina och snackade skit och problem men en hel del roliga grejer med. Åt lite knäckebröd och sen såg vi på Vänner.
Åkte sen vidare till min man och C/O som byggde en bar till partylokalen, coolt va?
Det kommer bli super bra.

Nu ska jag fixa min naglar, tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback