en mycket grå fredag

Ja, nu är hösten så gott som här:
Hej hej höst

Sitter vid våran dator nr:2.
Den som inte haft internet för att det trådlösa nätverks-skiten inte fungerat på ca 5-6 månader. MEN NU, gott folk, så har jag, ännu en gång, fått tummen ur röven och ringt till supporten, och jag lyckades! Internet fungerar. Tyvärr är datorn lite seg.
Halleluja

Igår var en bra dag. Jag var med Nina i stan, vi fikade på Café Viskan och satt i solen och pratade om allt!
Sen gick jag och lämnade in en jobbansökan i en liten butik. Sen gick vi vidare till Nellys utförsäljning, där jag fyndade ett par trosor för 10:-. Super snygg var dom. Svarta med snörning där bak. Sen fanns det itne så mycket mer att köpa. Jag hittade en söt röd väst men blev osäker så sket i den, för jag ska spara pengar. Ska till Ullared nästa vecka med Nina, sen Liseberg nästa lördag! :)
Sen åkte vi hem till Nina, handlade lite, åt mackor med hennes goda pålägg. Som hon alltid har... Jag köpte glass nrä vi handlade så vi åt sånna med. Sen satt vi och pratade, skrattde, åt vindruvor och kollade på Stockholm Boogie tills Carlander hämtade oss vid 11.

Och idag ska jag äntligen få träffa min man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback