fika

Har nyss kommit hem från mormor.
Gick upp tidigt imorses, för det var ju ändå ingen idé att försöka sova när hela huset skulle till jobb och skola.
Pappa brukar fika hos mormor en gång i veckan på morgonen, och en sån dag var det idag så jag hängde med.
Var ju där igår med och det är mysigt att vara hos mormor, så lika bra att passa på.

Vi fikade ute i hennes trädgård och pratade om allt möjligt. Hon hade lånat hem en bok, som hon ville att vi skulle läsa så jag började igår. Stäpp-barn heter den, och det är mormors favorit. Hon pratar om den som om den vore helig. Och bra är den!

Sen när fikat var slut, så valde jag att gå hem i det fina vädret. Det var skönt att komma ut lite.
En bra start på dagen.

Skickade mail till en av mina chefer på Ellos igår, och frågade om jag kan använda honom som refernes och han svarade; " Det är klart att du får, vi saknar ditt glada skratt och possitiva inställning."
Och gud vad kul det var att läsa. En riktigt egokick fick jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback