GOD MORNING!

Vaknade upp jämte min älskade idag! :)
Men var tvungen att gå upp och åka till jobbet.
Tänkte tagit sovmorgon men det blev inte så idag, bara lite. Trots det var jag först här idag av dom accent-lagret.

Myste hemma hos Hansen (han är sååå snygg!)  igår. Käkade grillast med hans föräldrar och sen handlade vi lite på Coop.
Blev hel-förvirrad i kassan, fattade ingenting. Mina saker bara åkte iväg på bandet någonstans och kort-dra-grejen var inte en sån man själv drar kortet i, sen skulle jag trtcka koden och då hade dom redan tappat bort mig.
Men choklad, deo och vitamintabletter blev det.
Sen kom vi hem, kollade på TV och någonstans i början på Scrubs somnade jag. Och jag sov så skönt...

Idag är det torsdag, kanske man ska in till stan ikväll och kolla på Salem Al Fakir. Har bara vait nere på 1 torsdagskväll änså länge så kanske ska passa på?!


Klädsel: Vit klänning och brun kofta med tre-kvarts-ärmar
Smink: Mascara och solpuder
Frisyr: Vanligt; rakt utsläppt
Låt: Ingen just nu, men lyssnade på RixFm's Vikarierna imorses, sjukt roliga. Sen har jag lyssnat på Timbaland - The way I are.
Vill ha: Helg, och ett jobb till hösten
Saknad: Hansen, sol (som vanligt) och mormor
Roligaste: Att det är fredag imorgon. Och på måndag är jag i Strömstad
Tråkigaste: Att jag är arbetslös (-sökande) på måndag igen...
Köp: Inget idag; C-vitamin tabletter, choklad och deo igår.
Godis: En ytte-pytte liten chokladbit, men ska äta muffins sen som Anette bjuder på här på jobbet.
Frukost: Två mackor och melon-juice
Lunch: Köttbullar och potatismos, från Findus/felix. Den var färdig iaf
Kvällsmat: Det vet jag icke
Träning: Noll!
Läsning: Aftonbladet.se
Nyttigaste: Inget...
Dagens goda gärning: Idag? Ingenting än så länge.

Och idag lyssnar jag på;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback