grandma

Mormor ringde imorses och undrade om vi skulle åka in till banken, som jag lovat.
Självklart ville jag det. Så gick upp, och såg att det var solsken ute, och inte ett moln på himlen :)
Gick och hämtade tidningen och åt frukost. En riktig mys-morgon
Sen kom mormor så vi åkte in till stan och gick till banken, sen bjöd hon på fika så vi satt och pratade om allt och inget ett bra tag. Sen tog vi ett varv på stan. Köpte ett par gråa jeans som jag spanat på ett tag, billig var dom. Hittade dom på H&M och hade rabbat där. Billigt är bra.
Sen åkte vi hem. Och på väg till bilen hann jag möta på Nina, som jag precis innan pratade i telefon med, och sen Sabina. Och när vi åkte så körde vi förbi en busshållplats och där gick Alex av.

Nu ska jag ge mig på kökssoffan igen, ska måla idag men måste slipa den lite till.
Är helt ensam hemma idag med, pappa är bortrest och resten jobbar och är i skolan.
Och jag älskar det...

Sen ikväll, ska jag träffa min man :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback