Hej

Jag har en sak att berätta för er; Jag tycker att Hansen är himla söt.

Vaknade med honom imorses, och det var super mysigt. Så där bra det bara kan vara.
Sen åt vi knäckebröd, som jag blivit beroende av den senaste tiden. Sen åkte vi iväg till Ramnaslätt för att kolla på bilrace som dom hade där MEN vi skulle till knalleland också, så därför åkte jag med utan att tveka, haha.
men det var super tråkigt, allt bara krånglade så inga bilar körde typ.
Och sen så blev det knappt något knalleland heller. För H skulle hem och visa sin bil för en som var intresserad och jag hatar att gå och shoppa när jag har en tid att passa, och på så kort tid.
 en jag hittade en väldigt fin palestinasjal-kopia med hjärtan, mycket söt. Ska ev. köpa ett par gråa jeans med... och något mer. Har en massa rabatt på H&M

Ikväll blir det party. Pubafton ska vi på och ha kul...
En massa folk ska dit,  jag och Nina ska mingla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback