homecoming queen

Kom hem för en stund sen.
har varit med Nina idag. Snackat en massa, kollat på tv, käkat pizza och shoppat på Netto (haha)
Riktigt über mysigt.
Sen kom min man och hämtade mig.

Övervägde att ta cykeln till Nina idag, för det är smidigt att kunna komma och gå när man vill, så jag inte har någon bil nu. Mamma och Elin har den i Varberg. Men så blev jag lat och ringde mormor istället, och tur var det. För nu när jag åkte hem kom världens oväder!

Och jag har redan cyklat en massa idag. Till stan och sen hem
Och har inte skrivit det, men dagen jag åkte till Strömstad så cyklade jag först till stan, sen till Knalleland och sen hem via Statoil för att köpa mat till Elin. Det ni, så aktiv jag är!
Sen, när jag väl var på väg till Strömstad så höll jag på att missa bussen dit. För mitt tåg från Borås var försenat, så hade 1 minut på mig från det jag gick av tåget på Göteborgs central tills det att bussen gick från Nils Ericssons terminalen, men jag hann. Precis. Sprang som en idiot, men var tvungen att sakta in vid varje buss för att se vilken som gick till Strömstad, och självklart var det den allra längst bort. Tur ska man ha ibland, men det var lite skicklighet med :)

Nu ska jag upp och mysa i min säng och kolla på My name is Earl, och äta choklad.
BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback