i'm not

Jag vill ha; I'm not a plastic bag-väskan. Men den är slut på de sisor jag kollat, och sen så orkar jag inte anstränga mig heller . Hittade en på tradera, men suck, det är jobbigt.

Varit hos Nina ikväll, kollat lite på Tv och snackat lite skit. As usual :)
Sen kom jag hem, ringde Hansenbabe, sen pratade jag med mom och nu sitter jag här.
Och mötet på arbetsförmedlingen gick bra. Har vart på ett likadant med kortare med skolan, men idag lärde jag mig en massa. Så får se hur det går framöver.

Ska luncha med mamma imorgon på stan, det ska bli mys. Ska cykla in, och jag älskar cykla till stan. Känns så nyttig och bra. Sen på kvällen ska jag mysa med H. Toppen dag


- - - - 

Sen så såg jag att jag missat lite detaljer i tidigare inlägg, och jag bryr mig inte om att ni ska få veta det. Det är bara så att om jag inte skriver ner mitt liv, så glömmer jag allt.
Så; Shoppade ju med Sabina förra veckan, och det var super kul. Har inte sett henne sen studenten så vi hade en massa att ta igen. Fikade på vårat gamla häng; City cafeét och så snackade vi en massa.
Och krogen i lördags var super, massa roligt folk .
- - - -

Kommentarer
Postat av: rickard

tjeeena vad duktigt att cykla till stan.. hahah..
jaa, klart snyggingar kan vara arbetslösa, jag är ju det :P hääh.. nej men, om jag har lite luck så inte så länge till :D:D:D:D


Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback