Nej

... Hansen är inte ett pucko, lite klantig bara.
Han sålde sin bil i helgen. Och i stereon, i bilen som nu inte finns hemma hos honom längre, sitter en cd-skiva, som inte är min utan som jag har lånat. Det var visserligen ett tag sen jag lånade den, men hittade den för en vecka sen och tänkte lämna tillbaka den, men skulle lyssna lite först för jag hade ingen annan.
Problemet är att denna skivan är nr. 2  i ett fodral. Rätt pinsamt att komma tillbaka och så saknas det en skiva.
Hur som helst så var det ju egentligen himla roligt att han har lyckats med detta, så jag kan inte vara arg.

Helgen var toppen.
Mys på fredagen, sen party på lördagen.
För nu finns det en party-lokal att vara i. Jätte stor med soffor och bord, och en bar kommer snart.
Vi hade super kul. Fulla och glad blev vi. Sen gick vi upp till Målevi, för alla gamlingar var där på pub-afton. Men det var en hel del roligt folk där. Minglade runt lite, sen efterfest i party-lokalen igen.
Nu är det bara att ladda inför nästa helg igen :)

Söndagen var så lugn den kan bli. Blev bakis på eftermiddagen, huvudet höll på att trilla av.
Åkte till Tårpilen och hade söndags-fika. Sen käkade vi hämt-mat hos Hansen. Resten av kvällen såg vi på tv och myste. Såg filmen Dodgeball, och sen Scrubs... som vanligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback