nelly.se

Idag har nelly.se utförsäljning i Borås, på elindalsg. 8
Men orkar man gå dit? Ska försöka tvinga med Nina. Men hon har ju fått jobb nu, så hon har väl inte tid att glida runt med mig :)
Jobb sökandet går segt framåt. Har inte sökt på ett tag nu, för det finns inget bra! Ville inte jobba med skitgöra, då får det va!
blä

Nepp, nu ska vi inte vara sånna.
Vaknade vid 10 idag, och gick upp och åt min älskade knäckebröd.
Jag riktigt längtade efter dom när jag vaknade, haha.
Igår var en sjukt seg dag, så på kvällen när jag skulle skjutsa mamma in till stan så slank jag förbi Statoil och köpte mig en Cosmopolitan... men den var skit trååååkig. Läste den på ett ögonblick.
men dom ahde lite bra jobbtips, som verkade vettiga. Ska läsa det lite nogrannare sen.
Senare på kvällen hämtade jag mamma, efter matcen (Elfsborg-Valencia)
Såg den på TV och den var sådär, det sa mamma med som sett den live. Valencia spelar inte riktigt på samma nivå som Elfsborg, så är det bara...

Ska träffa H ikväll med. Hoppas att jag inte är lika grinig då...
men det finns en risk...


HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Anna

Inte bara billiga frisörer utan också Nelly-utförsäljning, ja nu flyttar jag ner på direkten =P
Det är trist att det är så otroligt svårt att få jobb inom vissa branscher/ämnen.. Jag fascineras av dom som vågar välja en sådan utbildning ändå, men jag hade nog inte gjort det själv. Vill ha tryggheten i att veta att jag kan få jobb.
Under högstadiet & gymnasiet var jag riktigt skoltrött, men sen blev jag som mycket mer peppad nu inför universitetet. Nu är man på väg mot ett riktigt mål liksom, tror det gör stor skillnad. Dessutom tar man lån som ska betalas tillbaks och det motiverar också!

Postat av: Anna

..hur lång tid har du varit arbetslös förresten?

2007-08-30 @ 15:56:47
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: anna

ah tackar tackar..ja mitt företag är kul eftersom det gör att jag helt legitimt kan sitta och rita och pyssla och fota dagarna i ända och kalla det arbete och inte hobby/lek...men det är fattigt och oroligt också då jag inte vet om eller när jag tjänar pengar alls...
och jag är ju ensam och inga anställda eller så...
så om du är arbetslös - försök starta eget du med =)
kram

2007-08-30 @ 16:29:36
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback